Ajattelin kirjotta vaha kuulumisia taas vaikka yleensa menee aina joku pariviikkoo naitten kirojtuste valilla,, oops :D
Ku sanoin momille etta meen kirjottamaan mun blogia, nii se katto mua vaha aikaa ku aaliota ja sano "No, they'll have an heatrattact in Finland when they see that u have updated your blog already again!" ha se Alexin antama joululahja siis toimii!

Koulu alko taas viime maanantaina ja loman jalkeen uus jakso. Tassa jaksossa mulla oli matikkaa (joo se oli pakollinen, alkaa luulko etta ma oon seonu ihan lopullisesti..) Espanjaa, Team sports ja biologia. Ekan paivan jalkeen olin heti kansliassa vaihtamassa mun matikkaa pois, ja onnistuhan se. Siela ei ollu kauheeesti valinnanvaraa etta mita ottaa tilalle, joten nyt mulla on joka aamu basic sewing ! :DD sita on ollu nyt nelja paivaa ja ollaan muuten melkeen paasty jo ompelemaan ! hahah, mutta mika vaan on parempi ku matikka!!

Naa uuet aineet on aika helppoja ja espanjaa mennaan samalla tahilla ku ompelua,, elikka h-i-t-a-a-s-t-i ja biologia on aika helppoo, kayaan samoja asioita jota ollaan suomessa kayty jo ajat sitte :D

Tiistaina oli eka varsity poikien koripallo kotipeli. pukeutumisteemana oli talla kertaa nortti ! ha mentiin dollar storeen ja loyettiin idalle ja ashildille oikeen kunnon norttilasit ja ma ja kaylee mentiin omilla, teipattiin vaan vaha niita :D sitte meilla oli kunnon norttipaijat ja HENKLSELIT ! pistan kuvia meijan nortti outfitista kunhan saan ne tanne koneelle ekaks :)


Mutta tassapas vahan kuulumisia taas ja toivottavasti te ette saanu sita sydaria ku olin jo paivittany blogia ! ha



<3 :hantsuu

ps. kommenttia saa pistaa !!!!!!!!!!